2009. február 22., vasárnap

Lányos film


Kifejezetten jól tud esni néha egy olyan film, amihez jó eséllyel csakis nőnemű kísérőre számíthatok. Jól tud esni, mert egyrészt nagyon üdítő egy ilyen film könnyedsége, másrészt, mert ezek általában a vígjáték jegyében készültek, én pedig imádom, ha jókat kacarászhatok a moziban. Most is efféle elvárásokkal ültünk be a Csajok háborújára, de ami azt illeti, túl magasra tehettem a mércét, mert igazából se túl könnyed, se túl vicces nem volt. Az első sokkot az jelentette, hogy az amerikai kislányok tényleg ennyire a leendő esküvőjük gondolatát dédelgetve cseperednek fel. Emiatt volt nekem a film vontatott. Mert szerintem a tökéletes lakodalom ábrándja K-Európában nem játszik olyan meghatározó szerepet a nők életében, úgyhogy nem tudtam egészen átérezni az esküvőszervezés bonyodalmainak parodizálását. Más szóval, ez most nagyon amerikai lett. A fontosnak szánt befejezés, vagyis a női barátságokról tett szép nyilatkozat jelentősége pedig az óriás torták, virágdíszek és habcsók ruhák áradata után már eléggé elsikkadt . De Kate Hudson, az egyik ara-front vezetője, megint hozta formáját: a képtelen helyzetben is valóságos személy (nő) tudott maradni. Ő jó volt.

2 megjegyzés:

Ninetta írta...

én tervezgetem a lagzimat :D sok mindent tudok már :D
pedig még jelölt sincs :D

egy nő írta...

Most, hogy mondod, nekem is van egy barátnőm, aki már a zenét is tudja. Akkor én vagyok ilyen defektes, hogy eszembe se jut az esküvő mint olyan?!